FAQ – najczęściej zadawane pytania
- W jakich dniach i godzinach można zwiedzać Muzeum?
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/godziny-otwarcia/ - Ile kosztuje bilet wstępu do Muzeum
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/cennik-2/ - Gdzie znajdują się kasy biletowe?
Kasy ulokowane są w Bramie Wybrańców, sąsiadującej z Rynkiem. Bilety można również wykupić w biletomacie w Zamku i Stajniach, a także przez platformę internetową: https://bilety.zamek-pszczyna.pl - Co można zwiedzić w Muzeum Zamkowym?
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/cennik-2/ - Jak długo trwa zwiedzanie?
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/cennik-2/ - Komu przysługuje bilet ulgowy?
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/cennik-2/ - Czy Muzeum można zwiedzić z przewodnikiem?
Tak, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja. Szczegóły:
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/cennik-2/
SYSTEM REZERWACJI: https://rezerwacja.zamek-pszczyna.pl/
REZERWACJA TELEFONICZNA: 32 210 30 27 - Czy Muzeum można zwiedzać indywidualnie?
Oczywiście. W salach ekspozycyjnych znajdują się pulpity informacyjne oraz materiały fotograficzne. Można również wykupić automatyczny audioprzewodnik lub dostęp do aplikacji. - Czy na terenie Muzeum jest parking?
Muzeum nie dysponuje ogólnodostępnym parkingiem. Na dziedzińcu zamkowym oraz przy Stajniach Książęcych znajduje się po 1 miejscu parkingowym dla osób niepełnosprawnych. - Gdzie znajduje się najbliższy parking?
Parkingi znajdą Państwo na ul. Wojska Polskiego, Żorskiej i Chrobrego. Oddalone są o ok. 500 metrów od Muzeum. - Jak dojechać do Muzeum?
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/jak-dojechac/ - Czy Muzeum dostosowane jest do osób ze szczególnymi potrzebami?
Tak. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy zwiedzający czuł się w naszych wnętrzach w pełni komfortowo. Wszelkie informacje nt. dostępności Muzeum znajdą Państwo tu:
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/dostepnosc-deklaracja-dostepnosci/ - Czy Muzeum honoruje Kartę Dużej Rodziny?
Tak. Podstawą otrzymania zniżki jest okazanie stosownych dokumentów. Ceny biletów dostępne są tu:
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/dla-zwiedzajacych/cennik-2/ - Gdzie znajdę numer konta bankowego?
https://zamek-pszczyna.pl/strona-glowna/o-muzeum/kontakt-2/ - Czy Zameczek Myśliwski Promnice jest dostępny dla zwiedzających?
Nie. Obecnie w Promnicach przeprowadzane są szeroko zakrojone prace remontowe, których zakończenie planowane jest z końcem roku 2025. - Kiedy organizowane są koncerty?
Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ wydarzenia tego typu organizowane są w zasadzie przez cały rok. Stałym elementem muzycznej działalności Muzeum są Wieczory u Telemanna (wrzesień – październik), Wiosna z Fryderykiem (marzec – kwiecień) oraz koncerty świąteczne + Noworoczne (grudzień – styczeń).
Informacje nt. rezerwacji zawsze w pierwszej kolejności pojawiają się na stronie głównej Muzeum. - Gdzie mogę kupić bilety wstępu oraz bilety na wydarzenia?
Kasa biletowa + platforma internetowa: https://bilety.zamek-pszczyna.pl - Co w przypadku spóźnienia się na umówioną/wykupioną godzinę zwiedzania?
Prosimy o skontaktowanie się z Muzeum: 32 210 30 37. - Czy na terenie Muzeum jest kawiarnia lub restauracja?
Nie. W sprawach gastronomicznych zapraszamy na Rynek.
—–
DZIAŁ OBSŁUGI PUBLICZNOŚCI:
tel. 32 210 30 37
mail: rezerwacja@zamek-pszczyna.pl