Centrum ekspozycji Klejnoty Księżnej Daisy stanowi niezwykła biżuteria, należąca niegdyś do Daisy, wypożyczona ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie. Bogatą oprawę budują dzieła sztuki i pamiątki z kolekcji Muzeum Zamkowego w Pszczynie (niektóre po raz pierwszy prezentowane widzom) oraz depozyty wnuka księżnej Bolka von Hochberga. Całości dopełniają zdjęcia ze Studia Lafayette w Londynie, będące własnością Victoria&Albert Museum, ukazujące wizerunki księżnej, jej bliskich oraz przyjaciół i znajomych z najwyższych kręgów arystokratycznych.
I „Sala Daisy”
Na ścianach eksponowane są przedstawienia Daisy i jej angielskich krewnych: fotografie księżnej z sesji zdjęciowej z 1898 i 1901 roku, wizerunki z balu kostiumowego w Devonshire House z 1897 r., a także zdjęcia siostry Daisy, Constance oraz szwagierki lady Randolph. W gablotach znajdują się trzy księgi pamiątkowe, w których Daisy gromadziła zdjęcia, pocztówki, wycinki dotyczące licznych spotkań i podróży, wpisy oraz rysunki znajomych.
II „Sala Hochbergów”
Poprzez małżeństwo z Hansem Heinrichem XV w 1891 r., Daisy związała się z rodziną Hochbergów z Pszczyny i Książa. W tej sali zgromadzono portrety malarskie oraz fotograficzne najważniejszych reprezentantów rodu, twórców jego świetności z XIX i początków XX wieku: Hansa Heinricha X, Hansa Heinricha XI, jego żon Marii i Matyldy oraz dzieci i wnuków, jak również związane z nimi pamiątki.
III „Sala z klejnotami”
Centralnym punktem wystawy są klejnoty księżnej, na które składają się: komplet ametystowy z diamentami i perłami oraz akwamarynowa brosza-wisior wykonane najprawdopodobniej we Francji pod koniec XIX w. W pozostałych gablotach umieszczono wysadzane turkusami pas i laskę, pamiątkową srebrną wazę oraz oryginalny tom pamiętników. Wśród znajdujących licznych wizerunków Daisy na szczególną uwagę zasługują pełnopostaciowe przedstawienia autorstwa Reginalda Arthura, Ellisa Robertsa i Bolesława Szańkowskiego.
IV „Sala arystokracji”
Dzięki koneksjom rodzinnym, w tym szczególnie małżeństwu z zamożnym śląskim arystokratą, Daisy von Pless poruszała się w najwyższych kręgach europejskiej elity towarzyskiej. Te rozległe kontakty ukazują fotografie ze Studia Lafayette, pochodzące ze zbiorów Muzeum Victorii i Alberta w Londynie. Szczególną rolę odgrywał dwór cesarski w Berlinie oraz sam cesarz Wilhelm II – przedstawiony na płótnie Maxa Flecka – z którym łączyły Daisy więzy sympatii.